تاثیر بازاریابی هدایا بر روی تبلیغاتی که شرکت ها می کنند؟

افراد مسئول خرید این اقلام را پیدا کرده و رابطه را شروع کنید. به یاد داشته باشید که شرکت های بزرگ اغلب خریدار قیمت هستند - آنها اغلب کالاها را می خرند ، نه راه حل های بازاریابی. همچنین ، این شرکت ها تمایل به شرایط دارند - به یاد داشته باشید که آنها به شما می گویند هدایای تبلیغاتی خاص اغلب به 60 خالص / 90 یا بیشتر تبدیل می شود. آیا برای آن آمادگی دارید؟ من معمولاً کار در سفارشات کوچکتر را با دفاتر منطقه ای یا روسای بخش ها در شرکت های کوچک ترجیح می دهم. آنها از خدماتی که من ارائه می دهم قدردانی می کنند و آماده پرداخت با شرایط من هستند.

با سرد تماس بگیرید بخش بازاریابی ، در ارتباطات بازاریابی از فرد بخواهید. به آنها بگویید این موارد تبلیغاتی را دارید که منحصر به فرد هستند.

آیا منحصر به فرد هستند ؟؟

به خاطر داشته باشید که این یک تجارت کالا است و مردم گرسنه هستند و سرمایه دارند. شما احتمالاً اولین کسی نخواهید بود که با فرد بازاریابی تماس می گیرد.

از طرف دیگر اگر چیز منحصر به فردی مانند محصولات سبز یا محصولات جذاب دیگری داشته باشید ، می توانید جلسه ای تشکیل دهید.

همچنین می توانید به نمایشگاه ها بروید و ببینید آیا می توانید مشتری جذب کنید. باز هم ، شما به چیزی برای برجسته شدن نیاز دارید.

آزمایشات و آزمایش بتا (اگر با موفقیت انجام شود) می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا کارآیی بیشتری داشته باشد و جریان کار یا خروجی آن را ساده کند. اگر می خواهید به شرکتی پیشنهاد کنید که می خواهید این فرصت را داشته باشید که محاکمه بدون خطر محصول یا عضویت آزمایشی در این سرویس را انجام دهید (با پشتیبانی عالی از مشتری) ، ممکن است نیازی به ترفند یا تبلیغ نداشته باشید. یک محصول خوب در یک صنعت نام خود را به دست خواهد آورد (به نوار چسب فکر کنید یا آن را یادداشت کنید. بسیاری از شرکت ها این محصولات را اکنون تولید می کنند اما به جای تبلیغات فقط با انجام کار خوب خود نامی ساخته اند) موفق باشید و به یاد داشته باشید که انجام هر چیز جدید بدون مبارزه نیست. دلسرد نشوید و آماده باشید تا خود و محصول خود را در آن جا قرار دهید!

محصولات تبلیغاتی روشی برای ایجاد آگاهی از برند و جلب وفاداری مشتری است. نکته اصلی ، انتخاب محصولات مناسب است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب نمایش تبلیغاتی به خاطر داشته باشید:

هدف را تعیین کنید - آیا می خواهید آگاهی از برند ایجاد کنید ، از مشتریان بخاطر وفاداری یا همکاران و شرکای تجاری هدیه خود تشکر می کنید؟ مواردی که انتخاب می کنید به هدف بستگی دارد.

کیفیت - شما نباید فقط مواردی را انتخاب کنید که برای مخاطبان هدف شما مرتبط باشند بلکه مواردی را نیز نشان دهند که ارزش برند شما را نشان دهند. برای این امر ، یک عنصر مهم کیفیت موارد و چاپ آرم و پیام شماست.

جمعیت شناسی - شما باید بینش مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید تا مرتبط ترین موارد تبلیغاتی را برای آنها پیدا کنید. بنابراین ، فاکتورهایی مانند سن ، جنسیت ، وضعیت خانوادگی و غیره را هنگام انتخاب فایده ها حفظ کنید. هیچ فایده ای ندارد که پیراهن فوتبال را به یک طرفدار بیس بال بدهید!

فروشنده را عاقلانه انتخاب کنید - یک ارائه دهنده باتجربه و ماهر اقلام تبلیغاتی سفارشی و کیف دستی شرکتی باید فروشنده اصلی شما باشد. آنها همچنین می توانند آنچه را که در مورد اطلاعات جمعیتی مختلف بهتر است ، پیشنهاد دهند. در معاملات مجوز کالا ، یک هنرمند ، طراح ، صاحب علامت تجاری یا مشهور ("مجوز دهنده") به تولید کننده یا خرده فروش ("دارنده پروانه") مجوز ساخت و فروش را می دهد کالاهای تجاری که از ملک موضوع پروانه استفاده می کنند ، در ازای دریافت حق امتیاز از فروش آن کالاهای کالا. خصوصیات دارای مجوز معمول شامل آثار هنری ، شخصیت ها ، علائم تجاری ، نام ها و تشابه افراد مشهور ، و عنوان کتاب ، تلویزیون و فیلم است. کالاهای مجاز ممکن است شامل لباس ، کارت تبریک ، اسباب بازی ، بازی ، لوازم خانه ، جواهرات ، ظروف غذاخوری ، لوازم آرایشی و کالاهای جمع آوری شده باشد.

یک مجو دهنده می خواهد اطمینان حاصل کند که هر پروانه اعطا شده تحت یک توافقنامه مجوز جامع است که آثار دارای مجوز ، محصولات تولید شده و حق امتیاز پرداخت شده را مشخص می کند. یک مجوز دهنده همچنین می خواهد اطمینان حاصل کند که دارنده پروانه محصولات مجاز را در مدت زمان معقول به بازار عرضه می کند ، این محصولات را برای مدت مجوز در بازار نگه می دارد ، اعتبار مناسبی را به مجوز ارائه می دهد و کیفیت مجوز را رعایت می کند استانداردهای کنترل مجوز دهنده و صاحب پروانه هر دو می خواهند برای محافظت از مالکیت دارای مجوز در برابر نقض ، حق چاپ حق چاپ و ثبت علائم تجاری را داشته باشند.


برنامه های صدور مجوز بسته به نوع ملک دارای پروانه و میزان جذابیت مصرف کننده آن ملک ، می توانند بسیار کوتاه مدت باشند و یا سالها ادامه خواهند داشت. خصوصیات فردی و مارک های تجاری بیشتر از خصوصیات هنری زندگی می کنند ، اما برنامه های صدور مجوز هنری که بر اساس نام و سبک یک هنرمند ساخته می شوند می توانند تا زمانی که این هنرمند به تولید آثار هنری ادامه می دهند ، ادامه دهند.

مایر جانت ، یک متخصص صدور مجوز در آتلانتا ، توصیه می کند که در یک نمایشگاه مجوز مانند Licensing International شرکت کنید که سالانه در مرکز همایش های Jacob K. Javits شهر نیویورک برگزار می شود. جانت می گوید: "شما می توانید در این نمایشگاه قدم بزنید و بفهمید که صدور مجوز چیست." "مردم از سراسر جهان در آنجا هستند. شما واقعاً می توانید وارد [مجوز] شوید و آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید."


همچنین ، خود را در مورد بازار هدف خود بیاموزید. مجلات و روزنامه ها را بخوانید و وب سایت ها و وبلاگ ها را مرور کنید. با افراد دموگرافیک مورد نظر خود صحبت کرده یا آنها را رصد کنید ، و آنچه را که در بازار می خرند ، آنچه می پوشند و نحوه گذران وقت خود را یادداشت کنید. جانت می گوید: "مهمترین چیز این است که درک درستی از بازار هدف داشته باشید." "این یک نقطه شروع شگفت انگیز برای یافتن مجوزی است که با اهداف شما مطابقت داشته باشد." چند مرحله وجود دارد که از طریق آنها می توانید محصولات تبلیغاتی را برای مشتریان و مشتریان خود دریافت کنید:


نیازهای بازار هدف خود را ارزیابی کنید. این مهم است زیرا تجارت شما به هدف قرار دادن مشتریان مناسب بستگی دارد. شما می توانید هر کالای تبلیغاتی مورد نظر خود را بدهید ، اما اگر کالاهایی را با توجه به نیاز آنها تقسیم کنید ، از نظر میزان بازدید و درآمد ، برنده تمام پولها خواهید بود.

کیفیت مهم است. شما می توانید محصولات تبلیغاتی زیر 1 دلار خریداری کنید و می توانید محصولات تبلیغاتی به ارزش هزار دلار خریداری کنید. همه چیز در مورد صرف راه درست است. اطلاعات جمعیتی مشتری خود را بفهمید و بر این اساس انتخاب کنید. نیازی به گفتن نیست که محصولات تبلیغاتی با کیفیت همیشه جذابیت شما را برای برندسازی کسب و کار به شما ارائه می دهند - اگر این کار را درست انجام دهید.

ابتدا فروشندگان مختلف را مطالعه کنید. فقط در انتخاب فروشنده برای تجارت خود عجله نکنید. بازار را بررسی کنید و بر این اساس در مورد فروشندگان تصمیم بگیرید. برخی از فروشندگان ممکن است محصولات مارک دار ارائه دهند ، در حالی که برخی دیگر ممکن نیست. هر فروشنده ای موافقان و مخالفان خود را دارد. با توجه به بودجه بازاریابی ، بازار هدف و کالای تبلیغاتی که قصد تهیه آن را دارید یکی را انتخاب کنید.

http://bit.do/fLKRP

https://bit.ly/3oyfGdm

[ بازدید : 94 ]

[ جمعه 21 آذر 1399 ] 15:19 ] [ ehcco ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]