هنگام کار با مشتریانی که برنامه ریزی رویدادهای مجازی خود را دارند

هنگام کار با مشتریانی که برنامه ریزی رویدادهای مجازی خود را دارند ، متوجه شده ایم که پیام های شخصی و الهام بخشی هنگام مارک کردن رویدادهای آنها بسیار خوب کار می کنند. یک برچسب قدرتمند و قدرتمند ایجاد کنید و مخاطبان شما را به انجام نوعی اقدام ترغیب کند. برخی از نمونه هایی که ممکن است الهام بخش باشند شامل ، "روبرو شدن با آینده - با هم" ، دنیای فرصت ها "یا" با هم به سوی فردا "هستند. در اینجا یک لیست عالی برای کمک به جرقه ایده ها وجود دارد.


البته ، شما همچنین می خواهید آرم خود را به نوعی در آن بگنجانید ، اما مطمئن شوید که کانون آن نیست. پیام رسانی مربوط به رویداد شما باید نقطه کانونی باشد ، و آرم شما ثانویه باشد. این چیزی است که مشاهده کرده ایم کمی نسبت به وقایع حضوری تغییر می کند. در دنیای نامطمئن امروز ، ما پیوند دادن آرم های شرکت با پیام اصلی رویداد ، در مقابل تلاش برای قرار دادن پیام رویداد در آرم شرکت ، بسیار موفقیت آمیزتر است. اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری به الهام و هدفی نیاز دارند و با داشتن هدفی مشخص برای رویداد خود ، افراد را در ارتباط با نام تجاری خود بسیار هیجان زده می کنید.


با تم خود هیجان ایجاد کنید

یک راه عالی برای ایجاد شور و هیجان با موضوع خود این است که مواد پیشنهادی را در خود جای دهید. ارسال جعبه ای با طراحی سفارشی را که شامل موضوع رویداد شماست ، و پر کردن آن با مواردی که ممکن است برای شرکت کنندگان در طول رویداد مفید باشد ، در نظر بگیرید. در اینجا لیستی عالی از اقلام سوگ و هدیه است که می توانید در جعبه سفارشی خود بگنجانید.


رویداد مجازی خود را با یک تم مشترک علامت گذاری کنید.

تم همیشه برای برنامه ریزی رویداد مهم بوده است. به یک واقعه شخصیت و هدف می بخشد. به علاوه ، دلیل حضور مردم را به آنها می دهد. بنابراین ، از قدرت مارک رویداد مجازی خود با یک موضوع مشترک غافل نشوید.


یک تم سازگار با مارک انتخاب کنید

موضوع رویداد شما باید نشان دهنده مارک تجاری شما باشد. شما می خواهید برای چشم انداز رویداد خود روشن کنید که چه کسی میزبان این رویداد است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید برای اطمینان از انسجام برند در نظر بگیرید:

ارزشهای شرکت خود را وارد کنید

در آرم ، رنگ یا سایر عناصر سازگار با هویت شرکت خود گره بزنید

اطمینان حاصل کنید که موضوع شما مربوط به شخصیت های خریدار یا مخاطبان هدف شما باشد

به این دو مثال نگاهی بیندازید تا ببینید که چگونه این شرکت های شناخته شده برند خود را در موضوع رویداد خود منعکس می کنند.

بیایید مستقیم به آن بپردازیم. آیا گتر گردن موثر است؟


احتمالاً جوابهای متفاوتی شنیده اید. اما یک مطالعه جدید اکنون نشان داده است که ممکن است بسیار موثرتر از آنچه در ابتدا تصور می شد ، باشد. در حقیقت ، CDC حتی توصیه های خود را برای پوشش صورت به روز کرده است تا شامل گترهای گردنی با دو یا چند لایه باشد.


این به روزرسانی پس از آن انجام می شود که مطالعه جدیدی که در ماه اکتبر توسط دانشگاه جورجیا منتشر شد ، نشان داد که گترهای چند لایه حتی اگر بیشتر از ماسک های دو لایه نباشد ، همانقدر موثر هستند. این مطالعه با محاسبه مقدار دفع شده قطرات تنفسی هنگام کسی که در یک اتاق استریل صحبت می کرد ، سه نوع مختلف از پوشش صورت را اندازه گیری کرد. آنچه آنها یافتند در اینجا است:


گترهای تک لایه باعث کاهش متوسط ​​77 درصدی قطرات تنفسی در مقابل عدم پوشش صورت می شوند.

ماسک های دو لایه باعث کاهش 81 درصدی قطرات تنفسی شدند.

گترهای چند لایه باعث کاهش 96 درصدی قطرات تنفسی شدند.

بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟


برای تأثیرگذاری گترهای گردن از لایه ها استفاده کنید

لایه بندی - برای محافظت از آن ضروری است. به طور طبیعی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین برای چند برابر جمع شدن - گتر گردن می تواند لایه بندی را آسان کند.

برای سازگاری با CDC روی گترهای دو لایه گردن سرمایه گذاری کنید. گاهی اوقات تشخیص اینکه یک گتر گردن دو لایه است یا نه دشوار است ، بنابراین قبل از خرید ، همیشه این سوال را بپرسید.


اگر این دو مورد را بخاطر بسپارید ، می توانید اطمینان داشته باشید که گیتورهایی که خریداری می کنید در محافظت از مشتریان ، کارمندان یا هر کسی که برای آنها در نظر گرفته شده موثر است.


اما همه چیز در مورد محافظت نیست. گتر گردن در مناطق دیگر هدایای تبلیغاتی نیز موثر است. به همین دلیل است که ما آنها را به عنوان یک چیز سرگرم کننده ، تبلیغاتی برای لذت بخشیدن به مشتریان ، کارمندان و چشم اندازهای مناسب توصیه می کنیم. بیایید بررسی کنیم که چرا گتر گردن راهی موثر برای فعال کردن نام تجاری شما است.

چرا گتر گردن انتخاب کنید؟

بنابراین شما ممکن است تفاوت بین ماسک صورت و گتر گردن را مقایسه کرده و این سوال را داشته باشید که کدام یک از موارد تبلیغاتی بهتر است. هر دو پوشش صورت مزایای خود را دارند و این به چیزی که می خواهید با هدایای خود به نتیجه برسانید بستگی دارد.


برای این مقاله ، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا گتر گردن می تواند یک محصول تبلیغاتی موثر باشد.

منبع : 

هدایای تبلیغاتی


[ بازدید : 106 ]

[ جمعه 12 دی 1399 ] 16:28 ] [ ehcco ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]